Dcngallery free postcards from Wrocław

  Hi guys :)
Today I'd like to show you what I recaived from dcngallery .
Once I heard about this page and someone said, if you will add your email to dcngallerie's newsletter you will recive a package with 10 free postcards of Poland. 
Ok, so I just added my email there and they said that I should wait for their postcards. I thought it's great!
After one week, or maybe a bit faster, I don't remember it well, package arrived to my mailbox :D
They are not a liers! They sent nice and unique cards for me.
I received 10 cards from collection numer 1. Postcards are mat and they are black and white. 
On these cards you can see some interesting views of Polish city Wrocław ;P I have never been in Wrocław yet, but I heard it's one of the most beautiful city In Poland. Do you agree ? Have you ever been in this city? 




It came in envelope and this nice carton box.

     On the pic:  Tumski Bridge, a view over the Cathedral, 2002 yr.
   Dombrücke, blick auf den Dom

This postcard will available in lottery which I wanna organize in the future ;) 

 


  A moonlight impression, Powstańców Warszawy Square 2002 yr.
 Mondscheinimpression, Lessingplatz
  

   In the light of the night, Grunwaldzki Bridge 2003 yr.
  Im Mondicht, Kaisenbrücke 

   The swordsman, Uiewrsytecki Square, 2005 yr
  Fechter, Universitätplatz

   Under the lamppost, a park near the Polish Hill, 2005 yr.
  Unter der Laterne, Park an der Ziegelbastion

  A winter night, Racławica street, 2005 yr.
 Winternacht, Kurfr
üstenstrasse.
 


  A view over Cathedral Island ( Ostrów Tumski) Xavery  Dunikowski Boulevard, 2005 yr.
 Blick zur Dominsel, Xavery Dunikowski - Boulevard

 
   In the embrence of winter, Oławsk Bridge, 2005 yr.
  Winterliche, Pracht, Mauritiubr
ücke
 


    An advertisement pillar, Racławicka street, 2005 yr.
   Litfaßsäule, Kurfürstenstraase

I thought I can have more of these cards and I added my boyfriend, sister and mom's email to the newsletter. They sent next packages but this time it wasn't collection numer 1 but number 2. I was positively surprised and happy, becouse now I have more cards for swap with you guys :D


So if you are interested in swap with one of these cards from collection 2, just leave a comment or write me on emial :D


What do you think about my new cards ? :D

 



    The Odra river, a view from the Zwierzynecka Footbridge,
  2002 yr.    
  Oder, Blick vom Zwierzynecka Steg

 
    Piotr Włostowic Boulevard, Cathedral Island ( Ostrów Tumski),     2002 yr.
  Piotr Włostowic- Boulevard, Dominsel 


    Grunwldzki Bridge at night, 2003
   Kaiserbrücke bei Nacht 
    A view ovew the Garrison Church, Kiełbaśnicza street, 2003
  Blick zur Garnisonkirche, Herrenstrasse
  
   Uniwersytecki Square, 2005 yr. 
  Universitätplatz, Brelsau

  A winter evenng, Xavery Dunikowski Boulevard, 2005 yr.
 Winterabend, Xavery Dunikowski- Boulevard

 

   By the Market Hall (Hala Targowa) a view from Piaskowy Bridge,   2005 yr.
  An der Markthalle, Blick von der Sandbrücke 


   The wall of the Jewish Cemetery, Sztabowa street, 2005 yr.
  Mauer des jüdischen Friedhofs, Wölflstrasse 


    A park near the Polish Hill, winter, 2005 yr
  Park an der Ziegelbastion

 

  Wrocław Cathedral, a view from Polish Hill, 2005 yr.
  Dom, Blick von der Ziegelbastion


 I very like stemp which was on the envelope :D I have 3 used stemps for swap. 

I hope you like this post, if yes, read my blog and follow it, next time Im gonna show you what cards I got on my 21th birthday and new and actually first card from Lihtenstein .

Kisses :*

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te pocztówki, może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te kartki, mam wrażenie, że nawet jedną z nich kiedyś dostałam od kogos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz mieć całą kolekcję hehe :D

      Usuń
  3. Również otrzymałam te pocztówki, choć nieco inny pakiet. Kilka kartek jednak mam takich samych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mają też inne pakiety? :D
      Może namówię kogoś jeszcze z rodziny i uda mi się zdobyć ten inny pakiet :P

      Usuń
  4. ja już mam pełno tych kartek, a mam wrażenie, że nikt nie chce się za nie wymieniać hahaha. może dlatego, ze są czarno-białe? no nie wiem. :( mnie się podobają!
    a dlaczego nie piszesz po polsku? :( z tego, co widzę, to odwiedzają Cię głównie Polacy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znalazłam jedną osobę, która ma świetną pocztówkę, taką jak szukam, żadna z moich na wymianę jej nie odpowiadała, a na samym końcu uratowała mnie właśnie jedna z tych kartek i zdobędę tą na którą polowałam hehe :D

      Jako iż w późniejszym czasie blog ma stać się też blogiem podróżniczym, chciałabym by czytali mnie również ludzie spoza Polski. Po drugie na stałe mieszkam w Holandii i dla własnej nauki staram się pisać i rozmawiać jak najwięcej po angielsku ;)
      Po trzecie trochę znajomych zza granicy wpada do mnie jak tylko dodam posta, więc chciałabym, aby wiedzieli o czym piszę ;P

      Usuń
    2. o, to się cieszę, że udało Ci się taką wymianę zorganizować. :)
      spytałam, bo znam wiele blogów, które są prowadzone w dwóch językach - po polsku i po angielsku. jak dla mnie pisanie tylko po angielsku to trochę dyskryminowanie polskich czytelników, tym bardziej że jesteś Polką i odwiedzają Cię głównie Polacy. skoro piszesz, że mieszkasz w Holandii, masz znajomych z innych krajów, to zrozumiałe jest dla mnie, że piszesz po angielsku. :) tylko nie mogę pojąć, dlaczego nie blogujesz też po polsku. :( jednak nie wszyscy, nawet postcrosserzy, znają dobrze angielski. ja sama znam sporo osób, które kochają kolekcjonować kartki, ale ich angielski jest na podstawowym poziomie.
      ale to tylko takie moje przemyślenia po kilku latach w blogosferze. :D i po prostu zapytałam z ciekawości. dzięki, że odpowiedziałaś. :)

      Usuń
    3. Może masz rację, postaram się pisać również po Polsku :D

      Usuń

Copyright © 2014 Ms. Wild Head's postcards , Blogger