Vintage postcards #1

Hi :D
How are you guys? I hope everything is ok :D
Do you like vintage/old cards ? I very like ! They have their own history and it's very interesting to know what people did or what they're was talk about in "old times". Also the stamps were differnt, what is also exciting :) 
I received more than 30 vintage postcards from my boyfriends grandma and I'd like to show you them in 4 parts :D Three parts of Poland and one part from other countries. I'm very happy becouse in this package of postcards I got an old card from really rare country but you will see it if you'll be read my blog :D
Have a nice rading :D
---------------------
Cześć wszystkim :D
Jak się dziś macie? Mam nadzieję, że bardzo dobrze :D 
Lubicie stare pocztówki, pocztówki vintage ? Ja lubię bardzo, ponieważ moim zdaniem mają one swoją własną, niezwykłą historię. Uważam, że bardzo interesujące jest dowiedzieć się o czym rozmawiali ludzie w tamtych czasach, jak spędzali wakację. Myślę, że również znaczki są inne, ciekawe :D
Otrzymałam paczkę od babci chłopaka, która zawierała ponad 30 starych pocztówek, głównie z Polski i kilka z zagranicy.  Znalazła się tam również stara pocztówka z bardzo żadkiego kraju. Nawet nie myślałam, że będę ją kiedyś miała i to wysłaną oryginalnie z tego kraju. Jeśli chcecie wiedzieć o czym mówię, czytajcie mojego bloga :D
Posty podzieliłam na 4 części, 3 części z Polski i jedna z pocztówkami zza granicy :) 
Miłego oglądania :D

Zalew Wiślany, Gdynia 1971 yr.




Sopot, Grand Hotel, 1968 yr.




15th century St. Marys Gate, Gdańsk, 1962 yr.
------------------
Brama Mariacka, Gdańsk, 1962 r.





Library of Raczyńscy, Poznań 1967 yr.
------------------
Biblioteka Raczyńskich, Poznań, 1697 r.





Monument of wedding with the sea, Kołobrzeg
-------------------
Pomnik zaślubin z morzem, Kołobrzeg




Seesker Hil. Victory square. View on the Gołdap lake, Gołdapia city, 1979 yr.
--------------------
Szeskie Wzgórza. Plac Zwycięstwa w Gołdapi. Widok na jezioro w Gołdapi, Gołdapia, 1979 yr.



Młynarska street. Marketplace. Piastowski Castle from 1415 yr. Mausoleum of Piastowie Śląscy, Legnica 1979 yr.
--------------------
Ulica Młynarska. Fragment Rynku. Zamek Piastowski z 1415 roku. Urząd Wojewódzki i Miejski. Muzoleum Piastów Sląskich, Legnica 1979 r.




Zalew Soliński, Bieszczady 1979 yr.



Bieszczady, Brzegi Górne village


The ninetheen-century Działyński Palace, Poznań
--------------------
Pałac Działyńskich z XIX w., Poznań   



I hope you like the first part of my collection of vintage postcards.
See ya soon <3
--------------------
Mam nadzieję, że podobała się Wam pierwsza część moich pocztówek vintage .
Do zobaczenia wkrótce <3

4 komentarze:

  1. ale swietne sa te pocztowki az chce sie je ogladac
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, że nie jestem wielką fanką pocztówek vintage, ale akurat ta z zakrętem w Bieszczadach podoba mi się bardzo. Jechałam nawet podobną drogą i to było coś! Takie kartki to kawał historii, zdaję sobie sprawę także z tego, że i moje pocztówki będą kiedyś tak wyglądały, no ale na chwilę obecną wolę jednak te nowsze kartki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście również wolę nowe, ale jednak właśnie ta historia jest w nich najciekawsza :D

      Usuń

Copyright © 2014 Ms. Wild Head's postcards , Blogger